« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
U periodu od 9.-13. svibnja 2022. godine učitelji naše škole, Danijela Ciglar i Davor Hojski, sudjelovali su na Erasmus+ tečaju u Grčkoj. Tema tečaja bila je vezana uz metodologije e-učenja: učinkovito kombinirano učenje, e-učenje, LMS tehnologije (sustav upravljanja učenjem (LMS) je online integrirani softver koji se koristi za stvaranje, isporuku, praćenje i izvješćivanje o obrazovnim tečajevima i ishodima), obrazovna tehnologija za privlačno i motivirajuće iskustvo učenja na daljinu, dizajn instrukcija.
U ovom tečaju stručnjaci za e-učenje ilustrirali su proces razvoja e-lekcija, uključujući pripremu sadržaja, primjenu nastavnih tehnika i medija te stvaranje konačnog interaktivnog proizvoda korištenjem odgovarajućeg softvera i autorskih alata. Interaktivne e-lekcije najčešća su metoda za isporuku sadržaja za e-učenje. Nude srednju razinu interaktivnosti i dopuštaju učiteljima korištenje raznih tehnika i medija. Na tečaju je istaknuto da sadržaj e-učenja mora biti točno pripremljen i prezentiran kako bi bio učinkovit.
Nastavne tehnike trebale bi se koristiti kreativno kako bi se razvilo zanimljivo i motivirajuće iskustvo učenja. Upoznavanjem i radom u novim i modernim aplikacijama učitelji su stekli nova znanja i vještine kojima će pridonijeti unapređenju nastavnog procesa u školi, motivirati učenike i prenijeti svoja znanja i iskustva ostalim učiteljima naše škole.
U periodu od 9.-13. svibnja 2022. godine učitelji naše škole, Danijela Ciglar i Davor Hojski, sudjelovali su na Erasmus+ tečaju u Grčkoj. Tema tečaja bila je vezana uz metodologije e-učenja: učinkovito kombinirano učenje, e-učenje, LMS tehnologije (sustav upravljanja učenjem (LMS) je online integrirani softver koji se koristi za stvaranje, isporuku, praćenje i izvješćivanje o obrazovnim tečajevima i ishodima), obrazovna tehnologija za privlačno i motivirajuće iskustvo učenja na daljinu, dizajn instrukcija.
U ovom tečaju stručnjaci za e-učenje ilustrirali su proces razvoja e-lekcija, uključujući pripremu sadržaja, primjenu nastavnih tehnika i medija te stvaranje konačnog interaktivnog proizvoda korištenjem odgovarajućeg softvera i autorskih alata. Interaktivne e-lekcije najčešća su metoda za isporuku sadržaja za e-učenje. Nude srednju razinu interaktivnosti i dopuštaju učiteljima korištenje raznih tehnika i medija. Na tečaju je istaknuto da sadržaj e-učenja mora biti točno pripremljen i prezentiran kako bi bio učinkovit.
Nastavne tehnike trebale bi se koristiti kreativno kako bi se razvilo zanimljivo i motivirajuće iskustvo učenja. Upoznavanjem i radom u novim i modernim aplikacijama učitelji su stekli nova znanja i vještine kojima će pridonijeti unapređenju nastavnog procesa u školi, motivirati učenike i prenijeti svoja znanja i iskustva ostalim učiteljima naše škole.
U periodu od 9.-13. svibnja 2022. godine učitelji naše škole, Danijela Ciglar i Davor Hojski, sudjelovali su na Erasmus+ tečaju u Grčkoj. Tema tečaja bila je vezana uz metodologije e-učenja: učinkovito kombinirano učenje, e-učenje, LMS tehnologije (sustav upravljanja učenjem (LMS) je online integrirani softver koji se koristi za stvaranje, isporuku, praćenje i izvješćivanje o obrazovnim tečajevima i ishodima), obrazovna tehnologija za privlačno i motivirajuće iskustvo učenja na daljinu, dizajn instrukcija.
U ovom tečaju stručnjaci za e-učenje ilustrirali su proces razvoja e-lekcija, uključujući pripremu sadržaja, primjenu nastavnih tehnika i medija te stvaranje konačnog interaktivnog proizvoda korištenjem odgovarajućeg softvera i autorskih alata. Interaktivne e-lekcije najčešća su metoda za isporuku sadržaja za e-učenje. Nude srednju razinu interaktivnosti i dopuštaju učiteljima korištenje raznih tehnika i medija. Na tečaju je istaknuto da sadržaj e-učenja mora biti točno pripremljen i prezentiran kako bi bio učinkovit.
Nastavne tehnike trebale bi se koristiti kreativno kako bi se razvilo zanimljivo i motivirajuće iskustvo učenja. Upoznavanjem i radom u novim i modernim aplikacijama učitelji su stekli nova znanja i vještine kojima će pridonijeti unapređenju nastavnog procesa u školi, motivirati učenike i prenijeti svoja znanja i iskustva ostalim učiteljima naše škole.
U periodu od 9.-13. svibnja 2022. godine učitelji naše škole, Danijela Ciglar i Davor Hojski, sudjelovali su na Erasmus+ tečaju u Grčkoj. Tema tečaja bila je vezana uz metodologije e-učenja: učinkovito kombinirano učenje, e-učenje, LMS tehnologije (sustav upravljanja učenjem (LMS) je online integrirani softver koji se koristi za stvaranje, isporuku, praćenje i izvješćivanje o obrazovnim tečajevima i ishodima), obrazovna tehnologija za privlačno i motivirajuće iskustvo učenja na daljinu, dizajn instrukcija.
U ovom tečaju stručnjaci za e-učenje ilustrirali su proces razvoja e-lekcija, uključujući pripremu sadržaja, primjenu nastavnih tehnika i medija te stvaranje konačnog interaktivnog proizvoda korištenjem odgovarajućeg softvera i autorskih alata. Interaktivne e-lekcije najčešća su metoda za isporuku sadržaja za e-učenje. Nude srednju razinu interaktivnosti i dopuštaju učiteljima korištenje raznih tehnika i medija. Na tečaju je istaknuto da sadržaj e-učenja mora biti točno pripremljen i prezentiran kako bi bio učinkovit.
Nastavne tehnike trebale bi se koristiti kreativno kako bi se razvilo zanimljivo i motivirajuće iskustvo učenja. Upoznavanjem i radom u novim i modernim aplikacijama učitelji su stekli nova znanja i vještine kojima će pridonijeti unapređenju nastavnog procesa u školi, motivirati učenike i prenijeti svoja znanja i iskustva ostalim učiteljima naše škole.